Friday, March 27, 2009

PAU 2009


Tahniah kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin, Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri yang telah berjaya dalam pemilihan UMNO sebagai Timbalan Presiden UMNO. Tan Sri Muhyiddin anak seorang ulama yang berkaliber dan tak payahlah disebut-sebut lagi memang amat layak untuk bersama-sama YAB Datuk Seri Najib Tun Razak memimpin UMNO demi kelangsungan maruah bangsa Melayu, agama Islam dan negara khasnya. Barisan pimpinan UMNO yang baru ini adalah gabungan yang senior dan junior menampakkan kematangan perwakilan UMNO dalam menentukan masa depan negara dan bangsa Malaysia.

Sebagai orang Johor kelahiran Muar rasa bangga jugaklah dan saya masih ingat semasa Tan Sri sebagai Penolong Pegawai Daerah Muar telah menandatangani borang untuk sokongan permohonan biasiswa saya bagi Tingkatan Enam.

Tahniah jugak lah diucapkan kepada YB Datuk Ahmad Shabery Cheek, Menteri Penerangan yang juga telah berjaya dalam pemilihan untuk jawatan ahli Majlis Tertinggi UMNO. Tahniah sekali lagi Datuk insyaallah Kementerian Penerangan akan terus maju dengan pelbagai idea yang bernas dan diterima rakyat.

No comments:

Post a Comment